Serwis HelpLine codzienne w godz.9:00-17:00

Polski: 71-7166741
z innego kraju: 0048-71-7166741

Pytania dotyczące przyjazdu i wyjazdu

Pytanie: Kiedy otrzymam dokumenty podróży i dokładny adres obiektu wakacyjnego?
Odpowiedź: Adres miejsca odbioru kluczy oraz propozycja dojazdu są zawarte w dokumentach podróży/voucherze wysłanym na podany nam przy rezerwacji adres eMail po wpływie należności płatnej na konto zgodnie z rachunkiem, najwcześniej jednak 4 tygodnie przed początkiem najmu w celu uwzględnienia aktualnych informacji.
Pytanie: Czy otrzymam wskazówki dotyczące dojazdu do miejsca docelowego?
Odpowiedź: Naturalnie. Wraz z voucherem otrzymasz propozycje dotyczące drogi dojazdowej z uwzględnieniem najważniejszych punktów na drodze ułatwiających dojazd. Sprawdź je dokładnie i w razie pytań skieruj je do swojej agencji rezerwujacej gdzie zostane udzielona wszelka pomoc.
Pytanie: Kiedy i jak dotrę na miejsce?
Odpowiedź: Dokładne informacje o miejscu i czasie wymaganym przez właściciela, są zawarte w voucherze, który zostanie wysłany do Państwa automatycznie po otrzymaniu wszystkich płatności należnych przed przyjazdem - ze względu na aktualność zawartych w voucherze danych, jednak najwcześniej 4 tygodnie przed początkiem najmu. Na voucherze widnieje również kontakt telefoniczny do wynajmujacego, z którym można omówić ewentualne indywidualne potrzeby.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden