Serwis HelpLine codzienne w godz.9:00-17:00

Polski: 71-7166741
z innego kraju: 0048-71-7166741

Pytania dotyczące rezerwacji i procesu rezerwacji

Pytanie: Czy mogę również dokonać rezerwacji na krótko przed początkiem najmu? Jak w takim wypadku przebiega rezerwacja?
Odpowiedź: W Holiday Home zawsze możliwa jest rezerwacja na krótko przed wyjazdem. Najlepiej w takim wypadku jest do nas zadzwonić. Niezbędne jest podanie adresu eMail przy rezerwacji. Na podstawie przesłanego rachunku należy dokonać płatnosci i przesłać potwierdzenie abyśmy na jego podstawie mogli wystawić dokumenty podróży, które dostarczamy następnie na Panstwa adres eMail. Standardowo, rezerwacji mozna dokonać do 1 dnia przed początkiem najmu.
Pytanie: Czy rezerwacja online jest wiążąca?
Odpowiedź: W zasadzie nie. Zależy to jednak od danego oferenta. W przypadku większości nieruchomości masz wybór pomiędzy "Niewiążącą rezerwacją" a "Rezerwacją wiążacą". Odpowiednie opcje zostaną wyświetlone w oknie dialogowym rezerwacji w zależności od dostępności. Rezerwacja niewiążąca powoduje tylko to, że nikt inny nie może zarezerwować tego domu, podczas gdy Ty możesz się zastanowić porównując ceny i standard. Chcemy dać Ci wystarczająco dużo czasu na ostateczną decyzcję. Dopiero po potwierdzeniu rezerwacji online eMailem lub telefonicznie, rezerwacja przechodzi w wiążącą. Należy zwrócić uwagę na datę wygaśnięcia rezerwacji niewiążącej. Jeśli Twoja decyzja nie wpłynie przed upływem tego terminu, obiekt jest odblokowywany i dostępny dla innych Klientów. Wystarczy do nas zadzwonić, a my przedłużymy czas trwania bezpłatnej rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji wiążacej online - jest ona natychmiast realizowana i nie musisz tutaj nic więcej robić. W ciągu najbliższych kilku dni po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji.
Pytanie: Czy muszę wysłać zlecenie pośrednictwa w rezerwacji, czy wystarczy również rezerwacja online?
Odpowiedź: W celu zmiany rezerwacji niewiążącej na wiążacą, możesz wybrać jedną z następujących opcji: wystarczy telefon w godzinach pracy biura, aby podczas rozmowy przekazać nam swoją decyzję. Można również potwierdzić rezerwację odpowiadając na wiadomość eMail, którą otrzymałeś po dokonaniu rezerwacji online. Wydrukuj zlecenie pośrednictwa w rezerwacji utworzone podczas rezerwacji online, podpisz je i wyślij do nas w dogodny dla siebie sposób.
Pytanie: Czy mogę dokonać rezerwacji przez telefon?
Odpowiedź: Telefon w godzinach pracy biura (patrz: okienko kontaktowe w prawym górnym rogu) wystarczy, aby Twoja rezerwacja online była wiążąca.
Pytanie: Jak długo muszę czekać na odpowiedź?
Odpowiedź: Potwierdzenie następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. Na krótko przed sezonem lub w przypadku szczególnie poszukiwanych obiektów i hoteli dla Panstwa bezpieczeństwa dodatkowo żadamy potwierdzenia rezerwacji od właściciela. Może to potrwać do 3 dni roboczych. Niektórzy wynajmujący niestety reagują jeszcze wolniej. Ale są to wyjątki. Naszym celem było i jest stworzenie najwyższego możliwego poziomu bezpieczeństwa dla wszystkich partnerów umowy. Mamy bardzo mało reklamacji i staramy się je jeszcze bardziej ograniczyć.
Pytanie: Nie mogę wydrukować zlecenia rezerwacji!
Odpowiedź: Jeśli nie masz drukarki lub wydruk się nie udaje, skorzystaj z naszej infolinii (patrz pole kontaktowe u góry po prawej stronie). Rezerwację online można potwierdzić telefonicznie.
Pytanie: Czy mogę zwiększyć lub zmniejszyć liczbę osób podróżujacych po dokonaniu rezerwacjij?
Odpowiedź: Zasadniczo obiekt wakacyjny może być użytkowany tylko przez zgłoszoną do rezerwacji liczbę osób. Dlatego jeśli po dokonaniu rezerwacji dojdą osoby lub zmniejszy się ich ilość, prosimy o taką wiadomość nas abyśmy mogli wprowadzić zmiany do Panstwa rezerwacji i poinformować wynajmujacego, który następnie odpowiednio przygotuje obiekt. W indywidualnych przypadkach można zwrócić się do właściciela obiektu z prośbą o zakwaterowanie większej liczby osób niż jego maksymalne obłożenie. Jeśli jest to możliwe, nie będzie miał nic przeciwko temu - w końcu zależy mu na udzieleniu świadczenia. Decyzja w tym wypadky należy jednakze wyłącznie do niego. Wynajmujacy często życzą sobie dopłaty za dodatkowe osoby o czym oczywiście Państwa poinformujemy tak, abyście mogli podjąć Panstwo decyzcję. Za tę dodatkową usługę może zostać naliczona opłata.
Pytanie: Czy w przypadku imprezy turystycznej otrzymujemy certyfikat bezpieczeństwa?
Odpowiedź: Tak, dla każdej imprezy turystycznej otrzymają Państwo certyfikat bezpieczeństwa od odpowiedniego ubezpieczyciela (firmy ubezpieczeniowej lub banku). Jednakże rezerwacja hoteli i domów wakacyjnych nie jest imprezą turystyczną, jeśli samemu organizuje się podróż. Certyfikat bezpieczeństwa nie jest wtedy stosowany.
Pytanie: Czy dzieci liczą się jako osoby?
Odpowiedź: Tak, dzieci liczą się jako pełnoprawne osoby. Maksymalne obłożenie podane dla obiektów wakacyjnych nie może być przekroczone, wliczając niemowlęta i małe dzieci. W przypadku chęci zakwaterowania dodatkowej osoby, prosimy o poinformowanie nas, abyśmy mogli ustalić to z wynajmujacym.
Pytanie: Obiekt widniał online jako dostępny, dlaczego rezerwacja nie została potwierdzona?
Odpowiedź: Może się to zdarzyć na krótko przed rozpoczęciem wysokiego sezonu, jeśli właściciel domu w tym samym dniu co Twoje zlecenie przyjął i potwierdził rezerwację innemu Klientowi. Tę rezerwację często zgłasza dopiero po otrzymaniu pieniędzy od klienta, które ją zabezpieczają. Prowadzi to niekiedy do konieczności odmowy przyjęcia rezerwacji. Chętnie pomożemy Ci znaleźć inne zakwaterowanie.
Pytanie: Czy obiekt jest rzeczywiście dostępny?
Odpowiedź: Jeśli podałeś datę swojego pobytu, w wyszukiwarce domów wakacyjnych zostaną wyświetlone wyłącznie obiekty zgłoszone jako dostępne w tym terminie. Możesz natychmiast zarezerwować te obiekty online.
Pytanie: Kiedy otrzymam voucher /dokumenty podróży i jak dostanę się do obiektu?
Odpowiedź: Voucher zostanie wysłany na podany nam przy rezerwacji adres eMail po wpływie należności płatnej na konto zgodnie z rachunkiem, najwcześniej jednak 4 tygodnie przed przyjazdem w celu uwzględnienia aktualnych informacji. Na voucherze znajdziesz rekomendację dojazdu z uwzględnieniem najważniejszych punktów po drodze ułatwiających dotarcie do miejsca przekazania kluczy. Dokładną trasę najlepiej ustalić na 1-2 dni przed przyjazdem. Pomogą Ci w tym liczne bezpłatne narzędzia do planowania tras w Internecie (np. Google Maps).
Pytanie: Minimalny okres pobytu wynosi 1 tydzień. Czy mogę również dokonać rezerwacji na krótszy okres?
Odpowiedź: Wszystkie podane okresy są możliwe do zarezerwowania. Nie ma obowiązkowych pobytów minimalnych, chyba że na wyraźne życzenie wynajmującego - w takim wypadku nie będzie mozliwosci wyboru innego terminu.
Pytanie: Co się stanie, jeśli zarezerwowany obiekt nie zostanie potwierdzony przez wynajmującego / hotelarza?
Odpowiedź: Jeśli Twoja rezerwacja nie zostanie potwierdzona, możesz bezpłatnie zrezygnować z rezerwacji, otrzymując zwrot ewentualnie wpłaconej kwoty lub zmienić rezerwację na inną, wybraną przez siebie.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden